PODSUMOWANIE

Ostatnio długo mnie tu nie było, a wydarzyło się sporo. Czuję się zobowiązana usprawiedliwić się przed Wami z czego wynikła moja nieobecność, poza tym że na przełomie grudnia i stycznia moi nauczyciele zaplanowali atak sprawdzianami na skalę masową.

LISTOPAD

Nawiązałam współpracę z cudowną firmą, ale nie znalazłam chwili by wspomnieć o niej na blogu. Mianowicie jest to konesso.pl, które sprzedaje najlepszą kawę pod słońcem. Trochę kijowa ze mnie blogerka, bo miałam wam powiedzieć o trwającej tam wtedy promocji, ale jakoś wam to wynagrodzę.

GRUDZIEŃ

Był pełen prób do spektaklu i nauki, bo przecież koniec semestru zbliżał się wielkimi krokami. Spędziłam rodzinne święta a pod choinką znalazłam pointy. Pod koniec grudnia przeprowadziłam się do nowego domu, a  przeprowadzka to nie czas, w którym ma się dużo wolnego i pisze się na blogu:(

STYCZEŃ

Próby, próby, próby. 8 stycznia odbył się Koncert Noworoczny w Teatrze Wielkim w Poznaniu. Był to przegląd różnorodnych choreografii w wykonaniu uczniów i solistów Niepublicznej Szkoły Sztuki Tańca Fouette. Ja tańczyłam tam w scenie snu z ,,Korsarza", która otwierała Koncert, ,,Maskaradzie" do muzyki Arana Kachaturiana, układzie dyplomowym mojej koleżanki oraz ,,Zamieci" do ,,Zimy" Vivaldiego. Uwielbiam spetakle, bo to cudowne przeżycie i najchętniej występowałabym co tydzień;)

Powstawiam wam tu trochę zdjęć z Koncertu, wszystkie z FB Szkoły Tańca i Baletu Fouette <3


scena snu z ,,Korsarza"


układ dyplomowy


,,Maskarada"



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

BLOCH Warszawa❤️- recenzja

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval