BLOCH Warszawa❤️- recenzja

Hej!

Niedawno miałam okazję pierwszy raz odwiedzić sklep firmy Bloch w Warszawie- było to przemiłe i interesujące doświadczenie.
     Wchodzimy do kameralnego sklepiku, z zachęcającą witryną, przez którą dobrze widoczne są półki pełne point, baletek, jazzówek, napalcówek, butów do stepu i czego tylko zapragniemy. Po prawej stronie lustro, kawałek podłogi baletowej- to tu obuwie taneczne jest uważnie dobierane. Po chwili okazuje się, że sklep skrywa ,,drugie dno"- mianowicie drugą część, wypełnioną kostiumami, tuniczkami czy ocieplaczami w całej gamie kolorów. Tam rownież znajdują się przymierzalnie, w których każda tancerka wybierze dla siebie idealny zestaw.
     Musiałam kupić pointy, więc do sklepu poszłam z jasno określonym celem. Obsługa była sympatyczna, a sprzedawca profesjonalnie dobrał pointy. Po starannych przymiarkach wybrałam model Dramatica z dwudzielną podeszwą. Czubek i boks są stosunkowo szerokie, ale na swój sposób wysmuklają stopę. Są twarde, choć nie miałam jeszcze okazji ich przetestować. Mimo tego, jak na pointy, są wygodne!
      Przy okazji kupiłam baletki- wybrałam model Pump. Klasyczne baletki, w odcieniu różu, z dzieloną podeszwą- idealne. Są do nich wszyte gumki, ale tylko z jednej strony- by dostosować je do swoich potrzeb. Są wykonane bardzo porządnie, a o komforcie nawet nie muszę wspominać ;)
     Obsługa była bardzo profesjonalna i uprzejma- Bloch Warszawa, szykujcie się, bo to nie był ostatni raz u Was!

SKLEP ZNAJDUJE SIĘ NA ULICY ANTONIEGO CORAZZIEGO 4/7 W WARSZAWIE.
Koniecznie sprawdźcie ich FB! --> tu!
Ps1. Tu moje zdjęcie spod warszawskiej OSB☺️
Ps2. Post to moja własna, szczera opinia.






   

Komentarze

  1. Ale wygimnastykowana! :D Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. A za ile mają najtańsze baletki (39)? Niestety nie mogę sprawdzić, bo ceny na stronie nie są w złotówkach -, -

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval