Jak to robią...| AMERYKANIE

Hej! Dziś poruszymy temat Amerykanów. Nie zamierzam debatować nad wyborem 45. prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki. Po prostu amerykańskie dzieci potrafią wszystko.

Zanim zacznę monolog, obejrzyj ten film.


Spokojnie, moja pierwsza reakcja to też było 'o- mój- Bo- że'. Często zadaję sobie pytanie- dlaczego ja tak nie potrafię? Dlaczego to nie ja mam idealne warunki i zdolności? Oczywiście, jestem dobrą tancerką, ale... to powala. Więc jak one to robią?

1. Albo sala, albo dzieciństwo.
To jasne, że taka technika wymaga wyrzeczeń. I to nie małych- tu ceną jest dzieciństwo. Nie ma zabawy, czipsów na wieczornym filmie obejrzanym w gronie rodziny. Jest tylko sala, nauczyciel i rodzic, często bardziej sfiołowany na punkcie tańca niż dziecko.

2. Wycisk, wycisk i jeszcze raz WYCISK.
Od rana do wieczora tancerki spędzają czas na powtarzaniu ćwiczeń, wykonywaniu układów i słchaniu nauczyciela. I to nie leżąc do góry brzuchem, a pracując, bardzo ciężko pracując.

3. Dyscyplina
Spóźniłeś się pięć minut na lekcję? Nie tańczysz solówki. Twoja matka ma obiekcje? Nie jedziesz na konkurs. Przerywasz pedagogowi? Wychodzisz z sali. Dzięki dyscyplinie wykorzystują czas maksymalnie. I potem się dziw, że tyle potrafią.

                                                                                                                      Zosia

Ps. Jak Wam idzie projekt denko? Jeśli nie wiesz o co chodzi, zajrzyj do poprzedniego posta.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

BLOCH Warszawa❤️- recenzja

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval