Podsumowanie 2k16


Hej! Już za kilka godzin pożegnamy rok 2016 i przywitamy 2017. Ja dziś podsumuję, co udało mi się w 2016.
1. II semestr roku szkolnego 2016/17 był dla mnie bardzo pracowity, a w kwietniu na konkursie baletowym zajęłam IV miejsce. Zabrakło mi 1 punktu.
2.  W styczniu oraz maju odbyły się spektakle- w maju miała miejsce premiera w Teatrze Wielkim w Poznaniu.
3. Czerwiec zaowocował współpracą z moim dawnym przedszkolem oraz udanymi występami w mojej tzw. normalnej szkole.
4. W lipcu brałam aktywnie udział w warsztatach tanecznych, tak samo w sierpniu.
5. 1 listopada (tak wiem, świetną sobie datę wybrałam) założyłam bloga. I jestem z tego niezmiernie zadowolona.
6. W grudniu odbył się spektakl, a także przeżyłam cudowne święta z moją Rodziną:-).
A dziś Sylwester. Żegnamy 2016 i witamy 2017. Wszystkiego dobrego dla Was w nowym roku 2017. Niech będzie pełen uśmiechu, zdrowia, szczęścia i sukcesów, a także spełnienia Waszych najskrytszych marzeń i ambicji.
Szczęśliwego Nowego Roku,
Zosia

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

BLOCH Warszawa❤️- recenzja

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval