Co teraz?

Hej! Długo mnie nie było. Jedyne co mam na swoją obronę, to premiera 19 grudnia i nadążenie ze szkołą. Na tych dwóch elementach byłam najbardziej skupiona i wokół nich się kręciłam.

Ale jeśli ktoś zakłada bloga, to musi mieć na niego czas.

Do końca roku 2016 zostało 6 dni- to już pora na przygotowywanie świątecznych postanowień.

Dziś przedstawiam te, które są związane z tym blogiem i Wami- moimi Czytelnikami.

1. Regularnie wrzucać posty- min. 1 na tydzień.

2. Nauczyć się obsługiwać te wszystkie gadżety na które pozwala Blogger, ale które Zosia, pomimo wielokrotnych prób włączenia tych wymysłów, nadal tego nie potrafi.

3. Robić więcej testów, które pomogą Wam w decyzji na temat kupna danej rzeczy.

4. Po każdym miesiącu robić podsumowanie- ulubieńcy, pozytywy, negatywy, ważne wydarzenia.

To tyle na dziś. I przepraszam za przerwę.

                                                                                                                      Zosia
William Forsythe- In The Middle Somewhat Elevated

Komentarze

  1. Dzięki😋 Bardzo mi milo😊 Wysyłam duzo buziaków i wszystkiego dobrego w Nowym Roku😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

BLOCH Warszawa❤️- recenzja

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval