Witaj na moim blogu!

Witajcie! Ten blog został stworzony dla każdego, lecz w szczególności dla pasjonatów tańca. Od wczesnego dzieciństwa ćwiczę taniec klasyczny, natomiast im jestem starsza, tym więcej ćwiczonych technik mam na koncie. Mogę się pochwalić także udziałem w licznych występach, konkursach, warsztatach, które pomagają mi zdobywać doświadczenie i doskonalić technikę. Mam nadzieję, że blog Wam się spodoba i będzie nas przybywać coraz więcej :-) Ja tymczasem na dobry początek bloga odsyłam Was do mojej ulubionej wariacji, czyli Odalisque z Korsarza, w wykonaniu Miko Fogarty.

link do wariacji:   https://www.youtube.com/watch?v=BnJ5Akvsw6c

Piszcie, pytajcie i podawajcie propozycje na kolejne posty.

                                                                                                             Zosia

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

BLOCH Warszawa❤️- recenzja

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval