OKIEM TANCERZA- Bloch- Pointy European Balance

Hej! Pomyślałam, że fajnie byłoby wprowadzić na bloga coś stałego, co pojawiałoby się co jakiś czas. Z pewnością, pojawi się jeszcze kilka takich elementów, natomiast dziś prezentuję Wam pierwszą serię- Okiem Tancerza. W tych postach będę oceniać różne produkty/ odzież/ obuwie, których używamy (typu pointy, baletki, inne buty taneczne), bądź taneczne wynalazki, które mają na celu ułatwić czy też usprawnić naszą pracę. Pamiętajcie, że żaden z tych postów nie jest i jak na razie z pewnością nie będzie sponsorowany;-)

Teraz biorę się za recenzję point z firmy Bloch, model European Balance. Zacznijmy może od firmy- Bloch to dość popularna w tanecznym środowisku firma, produkująca elementy ubioru tancerza. Produkty są wysokiej jakości, wykonane z bardzo dobrych materiałów, jednak jeśli macie bardzo ograniczony budżet, to polecam Wam poszukać innej firmy.

Okej, temat firmy mamy ogarnięty, więc zabieramy się za pointy. Ja tańczyłam w nich przez cały rok szkolny, chociaż na czerwcowych egzaminach, już ledwo dychały (długie przygotowania do konkursu robią swoje...). European Balance są idealne dla osób, które swoje pierwsze pointy mają już za sobą, ale nie są jeszcze na wysokim poziomie zaawansowania (tutaj wysoki- mam na myśli tańczenie partii solowych w pointach). Przy treningach ok. 2 razy w tygodniu, można je dobrze wyrobić w 5-7 tygodni (zależne od stóp, podbicia danej osoby). Czubek point jest dość szeroki, polecam osobom, które cenią sobie tę właściwość.

Dla mnie jedynym minusem tych point było to, że zbyt łatwo je wyrobiłam i później przez moje odkładanie kupna nowych point ,,na jutro'', musiałam ćwiczyć w złamanych :-D

Podsumowując, polecam te pointy średnio zaawansowanym tancerzom, którzy wymagają dobrej jakości i komfortu ćwiczenia.

Pointy można znaleźć na oryginalnej stronie Blocha (http://us.blochworld.com/product/ES0160L), bądź w sklepie internetowym Etiuda (https://www.etiuda-online.pl/pointy-bloch-balance-european-es0160.html).

Cena w sklepie Blocha to ok. 390- 400 PLN, natomiast w Etiudzie to 225 PLN.

Mam nadzieję, że pomogłam i być może zdecydujecie się na te pointy. Dołączam zdjęcie ;-)

                                                                                                                               Zosia
Znalezione obrazy dla zapytania bloch european balance




Zdjęcie: https://www.google.pl/search?q=bloch+european+balance&espv=2&biw=1536&bih=759&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjG6JH8tpzQAhWEXCwKHYaqCUwQ_AUIBigB&dpr=1.25#imgrc=JKJyS8eCJKm0wM%3A





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

BLOCH Warszawa❤️- recenzja

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval