Nowe tło^^

Hej! Postanowiłam wprowadzić na bloga trochę świeżego wyglądu i samodzielnie stworzyłam dla Was tło. Pewnie zastanawiacie się jednak, po co robię posta o tle? Otóż, chciałabym Wam wyjaśnić, dlaczego pojawiły tam się takie a nie inne postacie.

Tło jest zaprojektowane większe, lecz sprawdzałam, jak się wyświetla i widzę, że się trochę ucięło, dlatego pokażę Wam je w pełnym rozmiarze:


Na środku widać moje zdjęcie (ekhm właściwie moich stóp ekhm) z napisem Dancemania Blog, a wokół niego zdjęcia czterech tancerek- już wyjaśniam.

Misty Copeland- umieszczona w prawym górnym rogu, postać, która stale mnie motywuje i inspiruje swoją niesamowitą historią, w której pokonała wiele trudności.

Natalia Osipova- moja pierwsza baletowa idolka, którą swego czasu tak ubóstwiałam, że miałam ją na tapecie w sali informatycznej w szkole... W mojej głowie wiążą się z nią przyjazne wspomnienia, bo pomimo, że nawet jej nie poznałam, to dużo się od niej nauczyłam godzinami wtapiając mój wzrok we wszelakie wariacje w jej wykonaniu.

Svetlana Zakharova- absolutny ideał techniki tańca klasycznego, motywuje mnie do ciągłej pracy, dążenia do jej poziomu...

Evgenia Obraztsova- dla mnie mistrzyni wyrazu artystycznego, od choreografii w jej wykonaniu nie mogę oderwać oczu!

Wszystkie cztery tancerki to dla mnie motywatorki i stałe inspiracje, które podziwiam i szanuję.


                                                                                                      Zosia



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

BLOCH Warszawa❤️- recenzja

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval