Lazy day... Free Dance Shop

Na początku, chciałabym zaznaczyć, że post nie jest sponsorowany, a powstał jedynie z mojej chęci podzielenia się z Wami informacjami czy recenzjami o tym sklepie.

Dzisiaj miałam bardzo luźny dzień, bo nie poszłam do szkoły z powodu złego samopoczucia. Jesienna szaruga daje się we znaki, dlatego szacun dla osób, które w okresie jesienno- zimowym nie chorują choćby przez chwilę. Niestety, mam dziś jeszcze trening, ale ze względu na niezbyt męczący dzień, nie będzie źle.

Jednym z dzisiejszych tematów jest sklep taneczny Free Dance. Postanowiłam o nim napisać, ponieważ wczoraj musiałam zaopatrzyć się w baletki i poszłam właśnie tam. Sklep ma dwie lokalizacje- w Poznaniu na ulicy Poznańskiej oraz w Bydgoszczy na ulicy Śniadeckich. Oferta jest bardzo duża, znajdziemy tam produkty zarówno do tańca towarzyskiego, jak i klasycznego, współczesnego czy jazzu. Możemy wybierać spośród popularnych marek, takich jak np. Sansha, bądź wspomóc polskich producentów i zakupić produkty z linii Free Dance. Ja osobiście kocham ten sklep i jestem jego stałą bywalczynią.

Zapraszam Was do odwiedzenia Free Dance'u, a jeśli już tam byliście, to podzielcie się wrażeniami. Napiszcie koniecznie, jakie są Wasze ulubione sklepy taneczne.


                                                                                                                        Zosia
Ps. Podsyłam zdjęcia baletek i jazzówek z Free Dance'u ;-)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

BLOCH Warszawa❤️- recenzja

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval