OKIEM TANCERZA- F. R. Duval

Hej! Dziś kolejny odcinek serii OKIEM TANCERZA- tym razem weźmiemy pod lupę pointy F. R. Duval.

F. R. Duval to założyciel Sansha, jednak te pointy startują nie z ramienia Sanshy, a jego osobistego. Firma ma bardzo niewielką ofertę- pointy i baletki (a baletek są tylko 2 modele!), jednak produkty są dobrej jakości.

Ja aktualnie korzystam z tych point i jestem z nich raczej zadowolona, chociaż podczas dłuższych treningów, moje palce wysiadają...

Należy zaznaczyć, że są to pointy plastikowe, a ich rozmiar, szerokość oraz twardość można indywidualnie dobrać.

Wyróżniamy wśród nich 3 modele, oraz aż sześć twardości podeszwy! Są to:
1. Flexible
2. Supple
3. Regular
4. Strong
5. Russian
6. Extra- strong

Pointy są przeznaczone dla zaawansowanych i profesjonalnych tancerzy, jednak nie posiadają takiej amortyzacji jak pointy Gaynor Minden.

Dla mnie osobiście są to bardzo dobre pointy, jednak nie każdemu może odpowiadać szeroki czubek.

Polecam je zaawansowanym tancerzom, którzy nie chcą kupować bardzo kosztownych point Gaynora, ale cenią sobie pointy plastikowe.

Pointy można znaleźć tu, ich cena regularna to 249 PLN, ale aktualnie trwa przecena- z tego co zobaczyłam to kosztują teraz 119 PLN;-)

Mam nadzieję, że recenzja była przydatna i Wam pomogłam. 

                                                                                                                           Zosia
PS. W wolnej chwili zajrzyjcie do wariacji Wróżki Bzu, w wykonaniu Eve Grinsztajn- KLIK
PS2. Nela, wiedz, że trzymam za Ciebie kciuki<3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

BLOCH Warszawa❤️- recenzja