OKIEM TANCERZA- pointy Bloch Dramatica

Dziś pod lupę weźmiemy pointy marki Bloch, model Dramatica. To, co je wyróżnia, to dwudzielna podeszwa i unikatowa, rozciągliwa tkanina, która dopasowuje się do stopy.

Zakupiłam je w czerwcu, wspomniałam o nich w poście z recenzją mojej wizyty w sklepie Bloch. Obecnie już w nich nie tańczę, choć służyły mi dobrych parę miesięcy, ale postanowiłam, że podzielę się z Wami moimi doświadczeniami.

Zacznijmy od tego, że są one bardzo wygodne. Komfort w tańcu to podstawa, a one naprawdę takie są. Jednak to, co pewnie zastanawia Was najbardziej to dwudzielna podeszwa. Z pewnością jest to coś innowacyjnego i ciekawego. Ja uważam, że może być to pomocne, kiedy nie ma się zbyt mocnych stóp, bo na pewno eksponuje to podbicie i są to również pointy łatwiejsze do wyrobienia. Jednak dla mnie były to pointy trochę zbyt miękkie- były mi idealne przez pierwszy miesiąc czy dwa, ale szybko stały się dla mnie zbyt delikatne. Pamiętajcie jednak, że to kwestia indywidualna;)

Czubek pointy jest dosyć szeroki, ale ładnie wygląda na stopie. Specyficzny dla tych point jest także ich kolor, który nie jest typowym kremowym, ale ciemniejszym łososiowym.

Udogodnieniem jest również wspomniana wcześniej rozciągliwa tkanina, która dopasowuje się do stopy i jej ruchów. Jest to zdecydowanie duży plus!

Bardzo serdecznie polecam te pointy osobom początkującym, średniozaawansowanym, ale także zaawansowanym, które chcą spróbować czegoś nowego:)

Pointy dostaniecie w sklepie Blocha lub tu. Są to pointy z najwyższej półki cenowej jeśli chodzi o Blocha, ale uważam je za udaną inwestycję.

Jeśli chodzi o pointy z dwudzielną podeszwą, to Bloch oferuje także model Eurostretch, ale nie miałam okazji ich testować.

Zdjęcie z warsztatów, na którym mam na sobie Bloch Dramatica.


photo credit: Ballet Summer School in Poland- facebook


photo credit: http://www.bloch.com.au/pointes/53011620-s0173-bloch-dramatica-pointe-shoe.html


Zosia                         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BLOCH Warszawa❤️- recenzja

OKIEM TANCERZA- F. R. Duval